Modele rozliczeń – Projekt byledomiliona
28 Sty

Modele rozliczeń

Sieci afiliacyjne mają to do siebie, że współpracują z klientami głównie w modelach efektywnościowych, czyli rozliczanych za efekt. Takim afektem może być na przykład pozyskany lead, z informacją o konkretnym użytkowniku lub wygenerowanie sprzedaży. Dzięki takiemu modelowi klienci niwelują praktycznie do zera ryzyko nietrafionej inwestycji marketingowej po swojej stronie.

Najpopularniejsze i najczęściej stosowane modele rozliczeń to:

CPL
Cost Per Lead
Oznacza koszt poniesiony za pozyskany lead. Reklamodawca płaci tylko za potencjalnego klienta, który zostawi swoje dane poprzez formularz kontaktowy, formularz zamawiania bądź rejestrację. Z kolei wydawca zarabia w momencie, w którym użytkownik przejdzie na stronę WWW reklamodawcy wypełniając uprzednio wniosek.


CPA
Cost Per Action
Reklamodawca płaci za dokonaną i zdefiniowaną przez siebie akcję. W przypadku Money2Money jest to najczęściej: zapisanie się do newslettera, rejestracja klienta u danego reklamodawcy lub proces kalkulacji składki ubezpieczeniowej.


CPS
Cost Per Sale
Reklamodawca płaci za każdy sprzedany produkt w zależności od jego wartości np. wysokości kredytu hipotecznego lub pożyczki gotówkowej.


CPO
Cost Per Order
Oznacza ryczałtową płatność reklamodawcy za każdy sprzedany produkt, niezależnie od wartości np. wysokości kredytu hipotecznego czy pożyczki gotówkowej.



Zapisz Się i Poznaj Szczegóły Projektu

Pokażę Ci Krok Po Kroku Jak Systematycznie Zarabiać Wykorzystując Siłę Internetu. Legalnie i w Sposób Bezpieczny, Bez Wkładu Finansowego.

Szanuję Twoją prywatność dlatego w każdej chwili możesz się wypisać z listy i zakończyć swój udział w projekcie.

Dodaj komentarz

%d bloggers like this: